F1: Οι νικητές και οι… ηττημένοι του Γκραν Πρι Μαϊάμι
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 ταξίδεψε για πρώτη φορά στο Μαϊάμι, όπου διεξήχθη το 5ο Γκραν Πρι της φετινής σεζόν, το οποίο ολοκληρώθηκε με τον Μαξ Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, ενώ τον ακολούθησαν τα δύο Ferrari και ο teammate του, Σέρχιο Πέρεζ.
Ο αγώνας μπορεί να μην είχε ένταση και ενδιαφέρον καθ’ όλη την διάρκειά του, όμως μετά το ατύχημα του Νόρις και την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, τα δεδομένα άλλαξαν για αρκετούς οδηγούς.
Οι «νικητές»
- Εξαιρετικό αποτέλεσμα για την Red Bull η οποία κατάφερε να πάρει 38 βαθμούς και να μειώσει την διαφορά της από την Ferrari στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, καθώς η Ιταλική ομάδα βρίσκεται πλέον μόλις 6 πόντους μπροστά από τους «ταύρους».
- Ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε την 23η νίκη της καριέρας του, σημειώνοντας ένα… ιδιαίτερο ρεκόρ καθώς φέτος έχει νικήσει σε όποιον αγώνα έχει καταφέρει να τερματίσει. Σημειώνεται ότι στα Γκραν Πρι της Αυστραλίας και του Μπαχρέιν είχε εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να μην βαθμολογηθεί.
{https://twitter.com/F1/status/1523603692510793728}
- Συνεπής και αποδοτικός, ο Τζορτζ Ράσελ έκανε μία υποδειγματική εμφάνιση και κατάφερε να προσπεράσει τον teammate του, Λιούις Χάμιλτον, για να τερματίσει στην 5η θέση και να γίνει ο μόνος πιλότος του φετινού Γκριντ που κατατάσσεται μέσα στο Top-5 της τελικής κατάταξης σε όλα τα Γκραν Πρι. (Μπαχρέιν – 5ος, Σ. Αραβία 5ος, Αυστραλία 3ος, Ίμολα 4ος, Μαϊάμι 5ος).
- Το Γκραν Πρι του Μαϊάμι ήταν ο δεύτερος φετινός αγώνας στον οποίο ο πιλότος της Williams, Άλεξ Άλμπον, καταφέρνει να βαθμολογηθεί ξεπερνώντας τον εαυτό του και ανατρέποντας όλες τις προβλέψεις. Σημειώνεται ότι η βρετανική ομάδα έχει συγκεντρώσει μόλις 3 βαθμούς οι οποίοι έχουν προέλθει από τον νεαρό οδηγό.
{https://twitter.com/F1/status/1523456212687155201}
Οι «ηττημένοι»
- Θέλοντας να δείξει ότι η McLaren είναι «εδώ», ο Λάντο Νόρις έκανε μία αξιοσημείωτη προσπάθεια για να φέρει μερικούς βαθμούς στην ομάδα του, όμως το τρακάρισμα που είχε με τον Πιερ Γκασλί τον έθεσε εκτός αγώνα.
- Παρά την επιτυχία της, η Ferrari φάνηκε να μην είναι ικανοποιημένη με την 2η και την 3η θέση, καθώς οι μηχναικοί της είχαν κάνει πολύ σκληρή δουλειά και είχαν επενδύσει πολλά πάνω στο μονοθέσιο, το οποίο όμως φάνηκε υποδεέστερο από αυτό της Red Bull κυρίως στην τελική ταχύτητα.
- Μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν ο μόνος από την πρώτη δεκάδα που μπήκε για αλλαγή ελαστικών και παρά το πλεονέκτημα που είχε έναντι του Κάρλος Σάινθ (μεσαία γόμα έναντι σκληρής), δεν κατάφερε να τον προσπεράσει και έχασε την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο.
{https://twitter.com/F1/status/1523402290090037248}
Powered by Steuernachrichten