F1: Δεύτερη κατηγορία για τον πρόεδρο της FIA - Ήθελε να «διαγράψει» έναν αγώνα

F1: Δεύτερη κατηγορία για τον πρόεδρο της FIA - Ήθελε να «διαγράψει» έναν αγώνα
Μετά τις κατηγορίες για αλλοίωση αποτελέσματος σε αγώνα της F1, ο πρόεδρος της FIA φαίνεται πως δεν ήθελε να διεξαχθεί το Γκραν Πρι του Λας Βέγκας.

Αλλεπάλληλες είναι οι κατηγορίες εις βάρος του Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ, προέδρου του διοικητικού οργάνου της F1, ο οποίος φέρεται να είπε στους αξιωματούχους να μην πιστοποιήσουν την πίστα του Λας Βέγκας για το περσινό Γκραν Πρι. Έτσι γίνεται αντιληπτό ότι ακόμα και την τελευταία στιγμή, ο ισχυρός άνδρας της FIA δεν ήθελε την διεξαγωγή του αγώνα μέχρι την τελευταία στιγμή.

Ο ισχυρισμός προέρχεται από τον ίδιο πληροφοριοδότη που κατηγόρησε τον Μπεν Σουλαγιέμ ότι φέρεται να είπε στους αγωνοδίκες να αλλάξουν την ποινή που είχε επιβληθεί στον Φερνάντο Αλόνσο κατά την διάρκεια του Γκραν Πρι στη Σαουδική Αραβία πέρυσι.

Σύμφωνα με όσα μεταφέρει το BBC Sport, ο πληροφοριοδότης λέει ότι «κατόπιν εντολής του προέδρου της FIA κλήθηκαν να βρουν έναν τρόπο να μην δώσουν στην πίστα την πιστοποίηση ασφαλείας, προκειμένου να μην γίνει ο αγώνας».

Ένας εκπρόσωπος της FIA δήλωσε: «Από άποψη αθλητισμού και ασφάλειας, η έγκριση της πίστας του Λας Βέγκας ακολούθησε το πρωτόκολλο της FIA όσον αφορά την επιθεώρηση και την πιστοποίηση. Αν θυμάστε, υπήρξε καθυστέρηση στο άνοιγμα της πίστας για επιθεώρηση λόγω των συνεχιζόμενων κατασκευαστικών εργασιών των τοπικών διοργανωτών».

Η έκθεση συμμόρφωσης αναφέρει ότι ο πληροφοριοδότης είπε ότι «ο σκοπός ήταν να βρουν σφάλματα στην πίστα για να μην χορηγηθεί η άδεια» και προσθέτει: «Ζητούμενος να γίνει πιο συγκεκριμένος, ο καταγγέλλων είπε ότι ζητήθηκε να εντοπιστούν ατέλειες ανεξάρτητα από την πραγματική ύπαρξή τους, με απώτερο στόχο την απόρριψη της άδειας».

Ο πληροφοριοδότης είπε ότι ανέθεσαν σε έναν υπάλληλο να εκτελέσει αυτό το έργο και κατονόμασε δύο ακόμη αξιωματούχους που βρίσκονταν στο δωμάτιο εκείνη τη στιγμή.

Τέλος η έκθεση προσθέτει ότι οι αξιωματούχοι «δεν μπόρεσαν να βρουν κανένα σφάλμα με την πίστα και ως εκ τούτου έδωσαν την πιστοποίηση έγκαιρα προκειμένου να γίνει το Γκραν Πρι».

  • Εμφανίσεις: 1

Το νέο MINI Countryman στην Ελλάδα: Οδηγικές εντυπώσεις, τιμές, εκδόσεις, κινητήρες

Το νέο MINI Countryman στην Ελλάδα: Οδηγικές εντυπώσεις, τιμές, εκδόσεις, κινητήρες
Η πρώτη οδηγική επαφή με το νέο MINI Countryman στη βασική έκδοση βενζίνης των 170 ίππων με τιμή εκκίνησης από 34.500 ευρώ.

Το MINI Countryman τρίτης γενιάς έφτασε με υψηλές φιλοδοξίες στην Ελλάδα, όπου είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη οδηγική γεύση στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής στο πλαίσιο της αναλυτικής παρουσίασης του αυτοκινήτου στους δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου. Το νέο Countryman έχει αλλάξει σχεδιαστικά διατηρώντας ωστόσο το χαρακτηριστικό σχήμα του, μεγάλωσε αισθητά εξωτερικά και εσωτερικά και θα κυκλοφορήσει με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά -λίγο αργότερα- και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Οι τιμές του ξεκινούν στην Ελλάδα από 34.500 ευρώ στη βασική έκδοση βενζίνης με 170 ίππους και από 39.900 ευρώ στις εκδόσεις πετρελαίου, ενώ τα ηλεκτροκίνητα MINI Countryman κοστίζουν από 43.950 ευρώ, μείον την κρατική επιδότηση ύψους 8.000 ευρώ.

inewcountryman2

Το πεντάθυρο αμάξωμα έχει αποκτήσει πλέον διαστάσεις, που μόνο ΜΙΝΙ δεν μπορούν πλέον να χαρακτηριστούν, καθώς το μήκος έχει αυξηθεί κατά 13 ολόκληρα εκατοστά φτάνοντας τα 4,43 μέτρα, ενώ ψήλωσε κατά 8 εκατοστά. Σήμα κατατεθέν αποτελούν σίγουρα οι νέοι προβολείς LED και τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα, ενώ οι κοντοί πρόβολοι προσθέτουν δυναμικότητα στο πρώτο μοντέλο της ΜΙΝΙ, που κατασκευάζεται στη Γερμανία και όχι στη Μεγάλη Βρετανία. Το νέο Countryman απέχει 202 χιλιοστά από το έδαφος, ώστε να τα βγάζει εύκολα πέρα με τα…πεζοδρόμια και τις εξορμήσεις εκτός δρόμου και εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με στυλάτες ζάντες 17 έως 20 ιντσών.

Στρογγυλή οθόνη OLED

Το αυξημένο μεταξόνιο αγγίζει σε μήκος τα 2,7 μέτρα και συμβάλλει στη δημιουργία ενός εξαιρετικά άνετου σαλονιού, αναβαθμίζοντας έτσι το MINI Countryman τρίτης γενιάς σε ένα απολύτως κατάλληλο οικογνειακό αυτοκίνητο. Σε αυτή την εικόνα συμβάλλει σίγουρα και ο χώρος αποσκευών με ελάχιστο όγκο 500 λίτρων, δηλαδή 50 περισσότερων σε σχέση με το μοντέλο προηγούμενης γενιάς.

inewcountryman3

Κυρίαρχο στοιχείο του κόκπιτ με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων αποτελεί η πρώτη στρογγυλή οθόνη OLED με μεγάλη διάμετρο 240 χιλιοστών στην κεντρική κονσόλα, που θέλει λίγο ψάξιμο στην αρχή, όμως στη συνέχεια καλύπτει όλες τις απαιτήσεις του οδηγού και των επιβατών, όσον αφορά στη συνδεσιμότητα, στην ψυχαγωγία και στη διαχείριση και τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών είτε μέσω αφής είτε με φωνητικές εντολές. Να σημειώσουμε, ότι πολλές από τις λειτουργίες οδήγησης ρυθμίζονται από αναλογικούς διακόπτες στη μπάρα κάτω από την εντυπωσιακή οθόνη.

inewcountryman4

Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και -για πρώτη φορά- το Driving Assistant Plus με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.

Στον δρόμο

H σύντομη οδήγηση του νέου Countryman στη βασική έκδοση C με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα και στάνταρ αυτόματο σασμάν εξελίχθηκε σε μια ευχάριστη εμπειρία. Το πεντάθυρο SUV διατηρεί έναν ‘’καρτίστικο’’ χαρακτήρα σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, ιδιαίτερα αν επιλέξεις και το σχετικό πρόγραμμα go cart, ενώ μας άρεσε το άμεσο και ακριβές τιμόνι του. Παρά τις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις και τον όγκο του, αποδείχθηκε το μεγαλύτερο μοντέλο της ΜΙΝΙ αρκούντως σβέλτο στις στροφές με σχετικά περιορισμένες κλίσεις και υποδειγματική πρόσφυση, ενώ εμφάνισε και κορυφαία ποιότητα κύλισης.

inewcountryman5

Φυσικά πρόκειται για μια πρώτη εικόνα, την οποία θα έχουμε την ευκαιρία να εμπεδώσουμε καλύτερα, μόλις πάρουμε το αυτοκίνητο στα χέρια μας για περισσότερες ημέρες. Πολύ ικανοποιητικές κρίνονται και οι επιδόσεις με την επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα να έρχεται μέσα σε 8,3 δευτερόλεπτα και την ανώτατη ταχύτητα να αγγίζει τα 212 χλμ./ώρα. Όλα αυτά γίνονται σε αγαστή συνεργασία με το άψογο αυτόματο κιβώτιο και χωρίς δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων μέσω paddles, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται χάρη στη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίες 48 Volt στα 6,1 έως 6,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα και σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις WLTP.

Κινητήρες, τιμές

Οι πιστοί των θερμικών κινητήρων μπορούν επίσης να επιλέξουν μεταξύ άλλων δύο βενζινοκίνητων εκδόσεων με δίλιτρα μοτέρ, δηλαδή της τετρακίνητης S ALL4 με 218 ίππους και της σκληροπυρηνικής JWC με 301 άλογα. Υπάρχει πρόβλεψη και για τους οπαδούς της ντιζελοκίνησης με την έκδοση 1,5 λίτρων και 163 ίππους, ενώ από τον Μάιο αναμένονται στη χώρα μας οι δύο αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδοχές του νέου Countryman, που θα είναι η Ε με 204 ίππους και η τετρακίνητη SE ALL4 με 313 ίππους.

inewcountryman6

Όπως γράψαμε και στην αρχή, οι τιμές ξεκινούν από 34.500 ευρώ για το MINI Countryman C με 170 ίππους και συνεχίζονται με 44.600 ευρώ για το τετρακίνητο S ALL4 των 218 αλόγων. Τα ντίζελ ξεκινούν από 39.900 ευρώ, το εκρηκτικό JCW All4 από 57.750 ευρώ και τα ηλεκτροκίνητα Ε και SE ALL4 κοστίζουν αντίστοιχα 43.950 ευρώ και 49.950 ευρώ, μείον την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος ‘’Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ’’.

  • Εμφανίσεις: 17

F1: Ο πρόεδρος της FIA κατηγορείται για «στήσιμο» αγώνα του 2023

F1: Ο πρόεδρος της FIA κατηγορείται για «στήσιμο» αγώνα του 2023
Πρόκειται για το Γκραν Πρι της F1 στην Σαουδική Αραβία για την περσινή σεζόν.

Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ, πρόεδρος της FIA, βρίσκεται υπό έρευνα για φερόμενη παρέμβαση σε ένα αποτέλεσμα αγώνα της F1. Πηγές που επικαλείται το BBC Sport ανέφεραν πως ο Μπεν Σουλαγιέμ φέρεται να παρενέβη για να ανατρέψει μια ποινή που δόθηκε στον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin στο Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας το 2023.

Ο ισχυρισμός περιλαμβάνεται σε μια αναφορά ενός αξιωματούχου της FIA προς την επιτροπή δεοντολογίας της, την οποία έχει δει το BBC Sport, με τον πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων και την FIA να μην έχουν απαντήσει σε αιτήματα για σχολιασμό.

Ο ισχυρισμός που διατυπώθηκε από τον πληροφοριοδότη είναι ότι ο Μπεν Σουλαγιέμ τηλεφώνησε στον Αμπντουλάχ μπιν Χαμάντ μπιν Ισά Αλ Καλίφα - τον αντιπρόεδρο της FIA για τον αθλητισμό στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, ο οποίος βρισκόταν στη Σαουδική Αραβία για τον αγώνα με επίσημη ιδιότητα - και του είπε πως η ποινή του Αλόνσο έπρεπε να ανακληθεί.

Υπενθυμίζεται πως στον Αλόνσο είχε επιβληθεί ποινή 10 δευτερολέπτων καθώς δεν εξέτισε σωστά μια προηγούμενη ποινή 5 δευτερολέπτων.

Η έκθεση, από τον αξιωματικό συμμόρφωσης Πάολο Μπασάρι, λέει ότι ο πληροφοριοδότης ανέφερε ότι ο Μπεν Σουλαγιέμ «ζήτησε απο τους αγωνοδίκες να ανέτρεψουν την απόφασή τους και να ανακαλέσουν την ποινή του Αλόνσο».

Η επιτροπή δεοντολογίας αναμένεται να χρειαστεί τέσσερις έως έξι εβδομάδες για να εκδώσει την έκθεσή της. Η εν λόγω ποινή είχε ρίξει τον Φερνάντο Αλόνσο από την Τρίτη, στην τέταρτη, κάνοντάς τον να χάσει το βάθρο.

fia_proedros_a3065.png

  • Εμφανίσεις: 50

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
George Coiffure
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline