F1: Ο Λεκλέρ πανηγύρισε ακόμα μία Pole position στο Μονακό

F1: Ο Λεκλέρ πανηγύρισε ακόμα μία Pole position στο Μονακό
Ακόμα μία pole position πήρε στην πατρίδα του, το Μονακό, ο Σαρλ Λεκλέρ και για πρώτη φορά στην καριέρα του δείχνει έτοιμος για να πάρει την νίκη στο Κυριακάτικο Γκραν Πρι του Μονακό.

Ασταμάτητος έδειχνε ο Σαρλ Λεκλέρ μέσα στο μονοθέσιο της Ferrari, καθώς πήρε την Pole position ενόψει του Γκραν Πρι στο Μονακό, με τον Κάρλος Σάινθ να τερματίζει πίσω του και τις δύο Red Bull (Σέρχιο Πέρεζ και Μαξ Φερστάπεν) να ακολουθούν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.

Ο Μονεγάσκος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11:376, αλλά το πιο σημαντικό ήταν ότι έδειξε να εμπιστεύεται το μονοθέσιό του, το οποίο δεν τον… πρόδωσε και κατάφερε να πάρει την 2η συνεχόμενη pole στο Πριγκιπάτο.

{https://twitter.com/F1/status/1530568618001551360}

Υπενθυμίζουμε ότι έναν χρόνο νωρίτερα ο Λεκλέρ είχε καταφέρει να τερματίσει πρώτος στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, όμως ένα μηχανικό πρόβλημα δεν του επέτρεψε να ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής.

Φέτος όμως όλοι οι οιωνοί είναι με το μέρος το, καθώς η Ιταλική ομάδα του προσφέρει την ένα αυτοκίνητο με την αξιοπιστία και την ταχύτητα που θέλει, ενώ ο ίδιος θα εκκινήσει από την πρώτη θέση έχοντας την «ασφάλεια» ότι ο teammate του θα βρίσκεται πίσω του για να τον υπερασπιστεί.

Υπενθυμίζεται ότι ο τελευταίος Μονεγάσκος που κατάφερε να κερδίσει το Γκραν Πρι της Πατρίδας του ήταν ο Λουί Σιρόν το 1931, γεγονός που σημαίνει ότι εάν ο Λεκλέρ πανηγυρίσει την νίκη θα μείνει στην ιστορία του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθήτισμού.

{https://twitter.com/F1/status/1530566491766136837}

Από το Q1 στην pole position

Αγωνιστικά στην πρώτη περίοδο οι Άλμπον, Γκασλί, Λατίφι, Ζου και Στρόλ δεν κατάφεραν να κάνουν τον απαραίτητο χρόνο για να περάσουν στο Q2, με τον τελευταίο να είναι απογοητευμένος και να «ξεσπά» στo team radio και τους μηχανικούς της ομάδας του.

Στην συνέχεια, το Q2 είχε ενδιαφέρον καθώς αρκετοί οδηγοί άλλαξαν θέσεις και την τελευταία στιγμή κατάφεραν να «σφραγίσουν» την θέση τους στην πρώτη δεκάδα, όμως οι Τσουνόντα, Μπότας, Μάγκνουσεν, Ρικιάρντο και Σουμάχερ δεν μπόρεσαν να μπουν στο Q3.

Η τελική μάχη για την pole position είχε ως… κύριους διεκδικητές τους δύο πιλότους της Ferrari και αυτούς της Red Bull, όμως οι «κόκκινοι του Μαρανέλο» έδειξαν διατεθειμένοι να μην αφήσουν την κορυφή. Έτσι κι έγινε, ο Λεκλέρ πήρε την πρώτη θέση και ο Σάινθ τον ακολούθησε, ενώ πιο πίσω βρίσκονταν οι Πέρζ και Φερστάπεν.

Τέλος πρέπει να σημειώσουμε ότι κατά την διάρκεια της τελευταίας προσπάθειας που έκανε για να σημειώσει έναν ταχύτερο γύρο, ο Σέρχιο Πέρεζ, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του και χτύπησε στις μπαριέρες πριν το τούνελ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορέσει τόσο ο ίδιος όσο και οι Σάινθ, Φερστάπεν και Λεκλέρ να σημειώσουν έναν ακόμα γύρο, λόγω της κόκκινης σημαίας.

{https://twitter.com/F1/status/1530567179468427265}

  • Εμφανίσεις: 107

F1: O Άιρτον Σέννα για πάντα δίπλα στην McLaren

F1: O Άιρτον Σέννα για πάντα δίπλα στην McLaren
Η McLaren αποφάσισε να κάνει μία προσθήκη στα μονοθέσιά της, η οποία θα είναι μια συνεχής υπενθύμιση στο μεγαλείο του Άιρτον Σέννα.

Ανέκαθεν το Γκραν Πρι του Μόντε Κάρλο στο Μονακό ήταν ένας από τους πιο λαμπερούς και… ιδιαίτερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και δη της F1, γι’ αυτό και η McLaren πήρε μια σημαντική απόφαση ενόψει της Κυριακής.

Πιο συγκεκριμένα η βρετανική ομάδα θα τοποθετήσει το λογότυπο του θρύλου της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού , Άιρτον Σέννα, στα μονοθέσιά της και θα βρίσκεται μόνιμα εκεί.

{https://twitter.com/ayrtonsenna/status/1524779196337344512}

Ο αείμνηστος βραζιλιανός, ο οποίος κέρδισε και τρία του Παγκόσμια Πρωταθλήματα με τη McLaren, θα βρίσκεται πάντα κοντά στην ομάδα καθώς η… σφραγίδα του θα μπει στην MCL36 με το λογότυπο Senna Foundation να εμφανίζεται στο αυτοκίνητο.

«Ξεκινώντας από το Grand Prix του Μονακό 2022, η McLaren MCL36 θα φέρει το λογότυπο του Σέννα, σηματοδοτώντας τη δέσμευσή μας να γιορτάσουμε την κληρονομιά του. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο αγώνα από το Γκραν Πρι του Μονακό» είπε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Racing, Ζακ Μπράουν.

{https://twitter.com/McLarenF1/status/1530082067844849665}

Σημειώνεται ότι ο Σέννα έχει νικήσει 6 φορές τον αγώνα στο Πριγκιπάτο (1987, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993), αριθμός που αποτελεί ρεκόρ καθώς ούτε ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν κατάφερε να τον ξεπεράσει, σταματώντας στις 5.

«Έχοντας κερδίσει το Grand Prix έξι φορές, περισσότερες από οποιονδήποτε άλλο οδηγό, ο Άιρτον απέδειξε ότι η ικανότητά του πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου της F1 ήταν σπάνια. Αυτή η προσθήκη στα αγωνιστικά μας μονοθέσια θα είναι μόνιμη και προστέθηκε με την υποστήριξη της οικογένειας Σέννα. Θα χρησιμεύσει ως μια συνεχής υπενθύμιση του εντυπωσιακού ταλέντου του Βραζιλιάνου για εμάς ως ομάδα και για όλους τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο.

Ήταν, είναι και θα είναι πάντα ένας θρύλος της McLaren. Οι επιδόσεις του με τη McLaren, τον εδραίωσαν ως ένας από τους μεγαλύτερους οδηγούς του σπορ», αναφέρεται από την βρετανική ομάδα.

{https://twitter.com/ayrtonsenna/status/1528869810679042051}

«Όταν απεβίωσε το 1994, ολόκληρος ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού ένιωσε μια αίσθηση ανεπανόρθωτης απώλειας, αλλά η μνήμη του παραμένει ζωντανή στις καρδιές και στο μυαλό των οπαδών της Formula 1 σε όλο τον κόσμο.

Αισθανόμαστε ότι είναι σωστό εμείς, ως McLaren, να αναγνωρίσουμε τη συνεισφορά του στο άθλημά μας κουβαλώντας το όνομά του μαζί μας όπου κι αν πάμε για αγώνες», συμπληρώνεται.

{https://twitter.com/McLarenF1/status/1530088968074711042}

  • Εμφανίσεις: 63

F1: 5+1 «περίεργοι» κανόνες που επιβάλλουν οι ομάδες στους οδηγούς

F1: 5+1 «περίεργοι» κανόνες που επιβάλλουν οι ομάδες στους οδηγούς
Οι… ιδιαίτεροι κανόνες που υπάρχουν στην F1 και αφορούν την σχέση των οδηγών με τις ομάδες τους.  

Αγωνίζονται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οπότε οι οδηγοί δεν πρέπει να ακολουθήσουν μόνο τους κανόνες που υπάρχουν εντός της πίστας αλλά και όσους τους επιβάλλουν οι ομάδες της F1 οι οποίοι μπορεί να φαίνεται λίγο πιο… ιδιαίτερη αλλά έχουν την σημασία τους.

1 - Οι οδηγοί πρέπει να ζυγίζονται μετά από κάθε αγώνα

Αυτό βοηθά τους αγωνοδίκες να βεβαιωθούν ότι το αυτοκίνητο και ο οδηγός πληρούν το ελάχιστο βάρος τους. Ένας άλλος λόγος είναι ότι οι οδηγοί θα μπορούσαν να χάσουν έως και 5 κιλά κατά τη διάρκεια ενός αγώνα λόγω της εφίδρωσης στις υψηλές θερμοκρασίες στο αυτοκίνητο (μπορεί να φτάσει έως και τους 40 βαθμούς Κελσίου). Έτσι η ζύγιση ενημερώνει το ιατρικό προσωπικό πόσο βάρος έχασε ένας οδηγός. Εάν είναι περισσότερο από το συνηθισμένο, μπορούν να ενεργήσουν ανάλογα.

2 - Οι χορηγικές συμφωνίες μοιράζονται με την ομάδα

Οι οδηγοί μπορούν να διαπραγματευτούν προσωπικές χορηγίες με άλλες εταιρείες, αλλά δεν θα εισπράξουν το 100% του συνολικού ποσού. Συνήθως μοιράζεται ένα ποσοστό με την ομάδα τους και οι απαιτήσεις κάθε ομάδας μπορεί να ποικίλλουν, γι’ αυτό και πολλές ομάδες επιλέγουν να υποστηρίξουν οδηγούς που φέρουν μεγάλες χορηγικές συμφωνίες (εάν τα οδηγικά χαρακτηριστικά των υποψήφιων οδηγών είναι ίδια).

3 - Οι οδηγοί πληρώνουν για να αγωνιστούν

Γεγονός είναι ότι οι πιλότοι της F1 έχουν πλουσιοπάροχα συμβόλαια, όμως για να αγωνιστούν σε κάθε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα πρέπει να καταβάλουν ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Αυτό γίνεται είτε μέσω χορηγιών είτε μέσω προσωπικής/οικογενειακής χρηματοδότησης (σ.σ. συνήθως αυτό γίνεται σε χαμηλότερες κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού).

4 - Οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να μιλήσουν στον Τύπο

Μπορεί να έχουν εγκαταλείψει τον αγώνα και να είναι εκνευρισμένοι στεναχωρημένοι ή σε κακή διάθεση. Όμως οι οδηγοί πρέπει να πάνε αμέσως από την πίστα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για να μιλήσουν σε δημοσιογράφους.

Αυτό συμβαίνει λόγω της σχετικής συμφωνίας που έχουν κάνει όλες οι ομάδες με την ομοσπονδία και πλέον υπάρχει και σχετική αναφορά στο επίσημο βιβλίο των κανονισμών του σκορ.

5 - Ένα μέλος της ομάδας καταγράφει όλες τις συνεντεύξεις

Όταν οι πιλότοι μιλάνε σε δημοσιογράφους (από τις επίσημες συνεντεύξεις στην F1 μέχρι και την πιο σύντομη δήλωσε σε μια ιστοσελίδα) ώστε να μην… ξεφύγει η κατάσταση. Το ηχητικό υλικό μελετάται και οι «φροντιστές», όπως τους αποκαλούν, συχνά χρησιμεύουν ως προσωπικοί βοηθοί και δίνουν οδηγίες στους οδηγούς αναφορικά με το πώς να συμπεριφέρονται στα media (σ.σ. το λεγόμενο media training).

5+1 Ενθαρρύνονται να οδηγούν το αυτοκίνητο της ομάδας τους

Όταν ένας πιλότος της F1 εκπροσωπεί μία μεγάλη ομάδα, η οποία έχει ενεργή δράση στον ευρύτερο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Mercedes, η Ferrari και η McLaren, ενθαρρύνεται να οδηγεί ένα εκ των οχημάτων της ομάδας και στην καθημερινότητά του.

Όμως λόγω των διαφορετικών και των συνεχώς μεταβαλλόμενων αναγκών που υπάρχουν, οι ομάδες συχνά δωρίζουν στους αθλητές τα αυτοκίνητα, με μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα δάνεια.

  • Εμφανίσεις: 555

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
Auto Test Ιδιωτικό ΚΤΕΟ
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA
Φροντιστήριο Κλασικό