SIATARAS

 

 Πωλειται επιχειρηση αρτοποιίας  
     
 Στην Ανατολη Ιωαννινων  απο το 2001, με πληρη εξοπλισμο γιατι την παραγωγη απο την επομενη κιολας ημερα.Αψογη λειτουργια των μηχανηματων και αψογη η κατασταση του πωλητηριου.Δεκτη η επισκεψη καθε ενδιαφερομενου...Μονο πολυ σοβαρες προτασεις...
 .Πληροφοριες στο 6947371996

F1: Η «Οδός Νίκι Λάουντα» οδηγεί στην... Mercedes

F1: Η «Οδός Νίκι Λάουντα» οδηγεί στην... Mercedes
H Mercedes αποφάσισε να τιμήσει τον Νίκι Λάουντα, δίνοντας το όνομά του στον δρόμο που οδηγεί στο κάμπους της ομάδας, στο Μπράκλεϊ.

Η Mercedes μετονόμασε τον δρόμο που οδηγεί στο κάμπους στο Μπράκλεϊ, αποτίοντας φόρο τιμής στον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή της F1, Νίκι Λάουντα καθώς ο δρόμος θα ονομάζεται πλέον «Lauda Drive». Ο Αυστριακός θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμούς υπηρέτησε στο αγωνιστικό τμήμα της γερμανική αυτοκινητοβιομηχανίας από το 2012 μέχρι τον θάνατό του το 2019, όντας στην θέση του συμβούλου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes και επικεφαλής της ομάδας Τότο Βόλφ, ο οποίος έκανε τα αποκαλυπτήρια το απόγευμα της Τρίτης, είπε ότι: «Είναι πραγματική τιμή να παρουσιάζω το Lauda Drive και είναι υπέροχο να βλέπω τόσα πολλά μέλη της ομάδας να συγκεντρώνονται για να παρακολουθήσουν την μικρή αυτή τελετή».

«Αν και ο αγαπημένος μας φίλος και συνάδελφος, Νίκι, δεν θα ήθελε να κάνουμε τόση… φασαρία, πιστεύω ότι θα ήταν περήφανος που ο συγκεκριμένος δρόμος θα έπαιρνε το όνομά του. Ήταν προνόμιο για όλους μας να δουλέψουμε δίπλα του και είχα την ευτυχία να τον αποκαλώ Φίλο μου».

{https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1597893608707096576}

Σημειώνεται ότι ο Νίκι Λάουντα, έχοντας την αγωνιστική εμπειρία από τα χρόνια που οδηγούσε τα μονοθέσια της Ferrari και της McLaren, προσπάθησε να μεταδώσει τις γνώσεις του στην Mercedes, η οποία έμπαινε στην… νέα εποχή της F1. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι ήταν ένα από τα άτομα που συζήτησαν και «έπεισαν» τον Λιούις Χάμιλτον να μεταγραφεί από την McLaren στα «ασημένια βέλη».

«Ήταν ένας τεράστιος συντελεστής στην επιτυχία μας», συμπλήρωσε ο Βόλφ, «Ένας εξαιρετικός συνεργάτης που μας λείπει πολύ. Μακάρι να ήταν ακόμα εδώ ως φίλος και ως σύμβουλος, επειδή θα υπήρχαν πολλές ερωτήσεις, που θα ήθελα να του κάνω».

Κλείνοντας τόνισε ότι: «Η κληρονομιά του ζει με τόσα πολλά σχήματα και μορφές, πλέον το Lauda Drive θα είναι ένα ακόμα σημείο που θα φέρει ένα κομμάτι των όσων άφησε πίσω του».

Ο Νίκι Λάουντα κέρδισε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα σε μια λαμπρή καριέρα που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί με εταιρίες όπως η Ferrari, η Brabham και η McLaren και αργότερα ήταν μια από τις βασικές προσωπικότητες που βοήθησαν τη Mercedes να γίνει μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ακόμα και όταν οι υβριδικοί κινητήρες μπήκαν στην F1, ο Λάουντα μελέτησε, διάβασε, δούλεψε και κατάφερε να γίνει ένας από τους καλύτερους συμβούλους.

{https://twitter.com/PaddockPassion/status/1597861257784471552}

  • Εμφανίσεις: 41

Ταξί: Ποια η σημασία της μπλε λωρίδας που έχουν περιμετρικά

Ταξί: Ποια η σημασία της μπλε λωρίδας που έχουν περιμετρικά
Το κίτρινο χρώμα των ταξί είναι αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν, όμως ποια είναι η σημασία της μπλε λωρίδας που έχουν περιμετρικά.

Σημαντικό κομμάτι των καθημερινών μετακινήσεων πολλών πολιτών είναι τα ταξί, μεταφέροντας τους επιβάτες στον προορισμό που επιθυμούν χωρίς να ακολουθούν προκαθορισμένα δρομολόγια όπως τα λεωφορεία. Το ταξί της Αθήνας ξεχωρίζουν λόγω του κίτρινου χρώματός τους αλλά και της λεπτής μπλε λωρίδας που υπάρχει περιμετρικά, όμως δεν γνωρίζουν όλοι την σημασία ύπαρξή της.

Ακριβώς κάτω από τα παράθυρα και τα παρμπρίζ, η μπλε λωρίδα που υπάρχει είναι υποχρεωτική και έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να τηρούνται κατά την τοποθέτησή της. Αναλυτικά οι προδιαγραφές της αναφέρονται στο Άρθρο 7, παρ. 2 νόμου του 1984 που υπογράφει ο τότε Υφυπουργός Συγκοινωνιών, Κωνσταντίνος Ασλάνης.

Τα οχήματα ταξί που κινούνται και εξυπηρετούν την περιοχή Αθήνας – Πειραιώς – περιχώρων πρέπει να είναι κίτρινου χρώματος (οποιασδήποτέ απόχρωσης, αλλά κατά προτίμηση RAL 1012 ή RAL 1021. Σημειώνεται ότι το κίτρινο χρώμα επιλέχθηκε προκειμένου τα συγκεκριμένα οχήματα να διακρίνονται εύκολα ανάμεσα στα χιλιάδες αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα, αλλά και τις βραδινές ώρες.

Επίσης πρέπει να διαθέτουν περιμετρικά μια μπλε λωρίδα πάχους περίπου 6 εκατοστών. Η «γραμμή» αυτή βρίσκεται κάτω από τα παράθυρα και τα παρμπρίζ, μεταξύ του κάτω μέρους των παραθύρων και των χειρολαβών των θυρών, ενώ το χρώμα της πρέπει να είναι σκούρο μπλε. Η υποχρεωτικότητα ύπαρξής της είναι για να διαχωρίζονται τα ταξί από τα συμβατικά αυτοκίνητα κίτρινου χρώματος , προς αποφυγή των παράνομων δρομολογίων από επιτήδειους.

  • Εμφανίσεις: 49

F1: Ο Ματία Μπινότο παραιτήθηκε από την Ferrari

F1: Ο Ματία Μπινότο παραιτήθηκε από την Ferrari
Η Ferrari ανακοίνωσε ότι ο Ματία Μπινότο παραιτήθηκε από τη θέση του και αφήνει το πόστο του Διευθυντή της ιταλικής ομάδας.

Μετά από μία δύσκολη χρονιά η οποία είχε σημαντικές νίκες και απρόσμενες ήττες, θριάμβους αλλά και αποτυχίες, ο αρχηγός της Ferrari Ματία Μπινότο γνωστοποίησε ότι παραιτείται από την θέση του. Το οριστικό «διαζύγιο» των δύο πλευρών θα γίνει μέσα σε λίγες εβδομάδες, όμως η ιταλική ομάδα έχει ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση του αντικαταστάτη καθώς πρόκειται για μία καίρια θέση στην ορθή λειτουργία της ομάδας.

Ο Μπινότο αρχικά εντάχθηκε στην «σκουντερία» ως μηχανικός κινητήρων το 1995, ενώ το 2019 ήταν η πρώτη χρονιά που ανέλαβε το πόσο του διευθυντή με αποτέλεσμα να πρέπει να πρωτοστατήσει σε μία ήδη δύσκολη περίοδο για την ομάδα. Μετά την… μεταβατική περίοδο στις σεζόν 2020 και 2021, η Ferrari εκμεταλλεύτηκε τους καινούριους κανονισμούς της F1 για να αναδειχθεί σε πρωτοποριακή δύναμη διεκδικώντας το φετινό πρωτάθλημα.

Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν ομαλά καθώς μία σειρά από ατυχίες σε συνδυασμό με ορισμένες αποφάσεις που (κρίνοντας εκ του αποτελέσματος) ήταν λανθασμένες, τερμάτισε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.

«Αποφάσισα να ολοκληρώσω την συνεργασία μου με την Ferrari. Φεύγω από μία εταιρία που αγαπώ, μία εταιρία που υπηρέτησα για 28 χρόνια, με την βεβαιότητα ότι έκανα ό,τι μπορούσα για να πετύχουμε τους στόχους μας. Αφήνω μία ενωμένη ομάδα, που ωριμάζει συνεχώς. Μία δυνατή ομάδα που είναι έτοιμη να πετύχει τα καλύτερα στο μέλλον. Είναι μία δύσκολη απόφαση, αλλά πιστεύω ότι είναι και η σωστή», ανέφερε στη δήλωσή του ο Μπινότο.

Τα «πέτρινα» χρόνια του Ματία Μπινότο στην Ferrari

2019: 2η θέση στο πρωτάθλημα – Τρεις νίκες

Στον απόηχο του 2018 όπου η Ferrari απέτυχε να είναι ανταγωνιστική μέχρι τέλους, ο Μπινότο προσπάθησε να επαναφέρει την ομάδα στην κορυφή όμως η Mercedes ήταν ασυναγώνιστη για μία ακόμα χρονιά. Το αποτέλεσμα ήταν να βοηθήσει τον Σαρλ Λεκλέρ να κατακτήσει τις δύο πρώτες νίκες της καριέρας του, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να νικά στο Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης. Μια νίκη που αποτελεί την τελευταία της λαμπρής καριέρας του στην F1.

2020: 6η θέση στο πρωτάθλημα - Τρία βάθρα, καμία νίκη

Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε τις ισορροπίες σε όλα τα σπορ, όπως και στην f1 με τις ομάδες να πρέπει να σχεδιάσουν μονοθέσια και να καταστρώσουν το πλάνο της χρονιάς μέσω… τηλεδιασκέψεων. Μια χρονιά που οι φίλαθλοι της Ferrari θέλουν να ξεχάσουν γρήγορα, καθώς η ομάδα τερμάτισε 6η στην βαθμολογία των κατασκευαστών χωρίς να καταφέρει να πάρει νίκη.

2021: 3η θέση στο πρωτάθλημα – Πέντε βάθρα, καμία νίκη

«Γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να επαναλάβουμε ένα τόσο κακό αποτέλεσμα», είχε δηλώσει ο Μπινότο στο ξεκίνημα του 2021 όμως παρά τα σημάδια βελτίωσης που έδειξε σε σχέση με το 2020, η Ιταλική ομάδα δεν κατάφερε να φανεί ανταγωνιστική. Οι Mercedes και Red Bull μονοπωλήσαν το ενδιαφέρον, αφήνοντας την Ferrari στην τρίτη θέση, με αποτέλεσμα να έχει περισσότερο χρόνο για να εξελιχθεί ενόψει του 2022.

2022: 2η θέση στο πρωτάθλημα – Πέντε νίκες

Μετά τις δύο… υποτονικές σεζόν οι «κόκκινοι του Μαρανέλο» επέστρεψαν στην διεκδίκηση τίτλων, όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά στο δεύτερο μισό του 2022 καθώς ο ασταμάτητος ρυθμός της Red Bull σε συνδυασμό με την αναταραχή στο εσωτερικό της Ferrari, είχαν ως αποτέλεσμα να αρκεστεί στην 2η θέση του πρωταθλήματος.

Το θετικό στοιχείο όμως ήταν ότι επέστρεψε στις νίκες, με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και να δίνουν ελπίδα στους φιλάθλους, κάνοντας έμμεσα την δήλωση ότι η άνοδος της Ferrari έχει ήδη ξεκινήσει.

 

  • Εμφανίσεις: 69

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Galaxy Hotel
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA
Carbon Off - Ιωάννινα
ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.