Τις 240.028 πωλήσεις έφτασε η Kia Motors τον Απρίλιο Παγκοσμίως

Τις 240.028 πωλήσεις έφτασε η Kia Motors τον  Απρίλιο  Παγκοσμίως

 

 

Η Kia Motors Corporation ανακοινώνει πως τον Απρίλιο οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών επαγγελματικών και οχημάτων ελεύθερου χρόνου (RVs) της μάρκας έφτασαν παγκοσμίως τις 240.028 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9,3% σε σχέση με το περυσινό αντίστοιχο διάστημα.


Τον Απρίλιο οι πωλήσεις στην Κορέα διαμορφώθηκαν στις συνολικά 50.004 μονάδες εμφανίζοντας αύξηση κατά 14,9% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2017.
Ο εν λόγω μήνας ενισχύθηκε με την παρουσία του κόμπακτ σεντάν K3 (γνωστού και ως Forte σε μερικές αγορές), καθώς και του K900. Το ολοκαίνουργιο K3 με τη δυναμική σχεδίαση και τις τεχνολογίες αιχμής με τις οποίες εξοπλίζεται, αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος για την Kia από τα τέλη Φεβρουαρίου που ξεκίνησε το λανσάρισμά του.
Στον υπόλοιπο κόσμο η αύξηση - για την ίδια συγκριτική περίοδο - έφτασε το 7,9% και τις 190.024 πωλήσεις, με το Rio να γνωρίζει ισχυρή εμπορική ζήτηση (στην Κορέα διατίθεται ως Pride).

Τον Απρίλιο του 2018 το δημοφιλέστερο μοντέλο ήταν για μια ακόμη φορά το Sportage με 39.475 πωλήσεις. Το K3 ήταν το επόμενο best seller με 33.881 πωλήσεις και το Rio να ακολουθεί με 31.566 πωλήσεις.



*Οι πωλήσεις στην Κορέα βασίζονται σε πωλήσεις λιανικής όταν στις υπόλοιπες αγορές προσμετρώνται οι συνολικές.

 

  • Εμφανίσεις: 211

Βραβεύσεις Νικητών του 12ου Διαγωνισμού Ζωγραφικής «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου»

Βραβεύσεις Νικητών του 12ου  Διαγωνισμού Ζωγραφικής  «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου»

 

Η Toyota, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος προσκάλεσε όλα τα παιδιά του κόσμου σε ένα ακόμα υπέροχο ταξίδι έμπνευσης και δημιουργίας, μέσα από τον 12ο Διεθνή Διαγωνισμό Ζωγραφικής

Τοyota για παιδιά με τίτλο: «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου – Το αυτοκίνητο του μέλλοντος – Υour Dream Car»!

Η Toyota Ελλάς μετά την ενθουσιώδη ανταπόκριση της διοργάνωσης του συγκεκριμένου ετήσιου διαγωνισμού τα τελευταία χρόνια, πραγματοποίησε και φέτος με τον ίδιο ζήλο και αγάπη προς τα παιδιά μας, το συγκεκριμένο διαγωνισμό και στη χώρα μας.

Ο διαγωνισμός αποτέλεσε μια πραγματικά μοναδική ευκαιρία ώστε οι νέοι μας να αναδείξουν τις καλλιτεχνικές τους ικανότητες, να ταξιδέψουν το ταλέντο τους πέρα από τα σύνορα της χώρας μας, βιώνοντας μία συναρπαστική και δημιουργική εμπειρία.

Έτσι λοιπόν, μέσα από τον Διεθνή Διαγωνισμό Ζωγραφικής της Τoyota μία όμορφη εμπειρία ξεκίνησε και πάλι φέτος για όλα τα παιδιά ηλικίας 15 ετών και κάτω, με τη σuμμετοχή 80 περίπου χωρών σε ολόκληρο τον κόσμο!

Οι ηλικιακές ομάδες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό χωρίστηκαν σε τρεις κατηγορίες: από 8 ετών και κάτω, 8-11 ετών και 12-15 ετών. Επιπλέον, ο ελληνικός διαγωνισμός διεξήχθη με πάρα πολύ μεγάλη επιτυχία, αφού παρελήφθησαν από την ΤΟΥΟΤΑ εκατοντάδες αξιόλογα έργα από τους μικρούς ‘Ελληνες καλλιτέχνες, οι οποίοι συμμετείχαν δημιουργικά και με ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Από τον πανελλαδικό διαγωνισμό βραβεύθηκαν πρόσφατα τα 3 καλύτερα έργα από κάθε ηλικιακή ομάδα (συνολικά 9 έργα), τα οποία ταυτόχρονα λαμβάνουν μέρος και στον παγκόσμιο διαγωνισμό, όπου οι τρεις νικητές (χρυσός, αργυρός, χάλκινος), συνοδευόμενοι από έναν εκ των γονέων ή έναν εκ των νομίμων κηδεμόνων τους, θα κερδίσουν ένα ταξίδι στην Ιαπωνία και θα συμμετέχουν στην τελική απονομή βράβευσης, τον Αύγουστο του 2016.

 

Στη κριτική επιτροπή των παιδικών έργων συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, οι:

η κα Αγνή Μαριακάκη, Ψυχολόγος & Εκπαιδεύτρια
Η κα Μαριακάκη διευθύνει την εταιρία μελετών ψυχολογίας καταναλωτή MindSearch. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος και θεραπεύτρια για παιδιά και οικογένειες και έχει αρθρογραφήσει σε περιοδικά, όπως το Παιδί και Νέοι Γονείς κλπ. Τα τελευταία 15 χρόνια έχει διεξάγει πάνω από 4000 focus groups και επίσης διδάσκει εκπαιδευτικά σεμινάρια πάνω στην επικοινωνία, για εταιρίες και ιδιώτες.
Έχει σπουδάσει ψυχολογία στο πανεπιστήμιο του Lancaster και έχει ειδικευθεί στην Ανθρωπολογία και την Εφαρμοσμένη Μυθολογία στο Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Συμπεριφορικών Τεχνολογιών στο Princeton. Είναι διαπιστευμένη εκπαιδεύτρια Νευρο – Γλωσσολογικού Προγραμματισμού διαπιστευμένη από την International Society of NLP.

ο κ. Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (καλλιτεχνικό: Dean Copa), Zωγράφος
O κ. Κ. Παπαχρήστος, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τις τέχνες. Εκτός από την παραδοσιακή ζωγραφική, έχει ειδικευθεί και σε ένα νέο υβριδικό είδος ψηφιακής τέχνης που όχι μόνο ενώνει, αλλά και ξεπερνά σε δυνατότητες την παραδοσιακή ζωγραφική και φωτογραφία.
Έργα του έχουν εκτεθεί σε Νέα Υόρκη, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάρο, Σαντορίνη, Πάτρα, Πειραιά κλπ., ενώ έργα του, επίσης έχουν ζητηθεί σε Λονδίνο, Μελβούρνη, Λουξεμβούργο, Βερολίνο και Μονακό. Παράλληλα, έργα του Dean Copa βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές σε Αθήνα, Νέα Υόρκη και Παρίσι.

Επιπρόσθετα, η Toyota Ελλάς είχε τη χαρά, αλλά και τη τιμή να φιλοξενήσει κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές Ποδηλασίας και ‘Ελληνες Ολυμπιονίκες, τους κ.κ. Χρήστο Βολικάκη και Ζαφείρη Βολικάκη.
Oι κ.κ. Χρήστος και Ζαφείρης Βολικάκης βράβευσαν τους εννέα μικρούς καλλιτέχνες που διακρίθηκαν, μεταφέροντας τους, ηχηρά το μήνυμα πως όλοι μπορούμε να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα, ενώ με την δύναμη της θέλησης και της επίμονης δουλειάς μας, βρίσκονται πάντα οι ευκαιρίες να κάνουμε κάθε αδύνατο, ΔΥΝΑΤΟ!

Οι μικροί καλλιτέχνες που βραβεύθηκαν στο φετινό διαγωνισμό του Toyota Dream Car Art Contest με θέμα: «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου – Το αυτοκίνητο του μέλλοντος – Υour Dream Car» ήταν οι:
κατηγορία κάτω των 8 ετών
1ο βραβείο: Ευστάθιος Σοφός
2ο βραβείο: Νεφέλη Θωμοπούλου
3ο βραβείο: Δαμιανός Καστερούδης

 

 

κατηγορία από 8 έως 11 ετών
1ο βραβείο: Νιόβη-Σοφία Σοφού
2ο βραβείο: Ηλίας Ρενιέρης
3ο βραβείο: Αννα-Ελισάβετ Αθανασοπούλου

κατηγορία από 12 έως 15 ετών
1ο βραβείο: Αλέξανδρος-Παναγιώτης Καραθανάσης
2ο βραβείο: Ραφαήλ Καστερούδης
3ο βραβείο: Μαρία Σγουροπούλου

  • Εμφανίσεις: 173

Πριν από 90 Χρόνια: Η Opel στην Εποχή των Πυραύλων

Πριν από 90 Χρόνια: Η Opel στην Εποχή των Πυραύλων

 

Η ώρα 10 το πρωί της 23ης Μαΐου, 1928: Ένα φουτουριστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο με ανεστραμμένα πτερύγια μαίνεται κατά μήκος του Avus

στο Βερολίνο με έντονα διαπεραστικό ήχο. Ο 29-χρονος Fritz von Opel, εγγονός του ιδρυτή της εταιρίας Adam Opel, μόλις είχε αναφλέξει με επιτυχία τους 24 πυραύλους στερεού καυσίμου στο πίσω τμήμα του RAK 2 και είχε περάσει σαν βολίδα μπροστά από τις κερκίδες, βγάζοντας φωτιές. Οι 3.000 θεατές παραληρούν όταν το γυαλιστερό μαύρο αυτοκίνητο με το λογότυπο Opel σταματάει: Ο λεγόμενος “Rocket Fritz” έχει μόλις καταρρίψει νέο ρεκόρ ταχύτητας με 238 km/h. Επιπλέον, έχει αποδείξει στο κοινό ότι η πυραυλοκίνηση είναι ισχυρή και ελεγχόμενη. Η Opel δημιουργεί αίσθηση!

Κατασκευαστής αυτοκινήτων πρωτοπόρος στους πυραύλους

Η ιστορία του Opel RAK 2 χρονολογείται από το φθινόπωρο του 1927. Ο Fritz von Opel αποφασίζει να εμπλακεί ενεργά στο ερευνητικό πρόγραμμα των πυραύλων του εκδότη και αστρονόμου Max Valier (1895-1930) μετά τη συνάντησή του με τον Αυστριακό. Ο οδηγός αγώνων, επιχειρηματίας και πτυχιούχος μηχανικός καταθέτει την αφοσίωσή του αλλά και την καινοτόμο και οικονομική δύναμη της Opel στο τραπέζι. Από τη μία, επειδή είναι γοητευμένος από την τεχνολογία πυραύλων, και από την άλλη επειδή ελπίζει ότι το όραμά του θα έχει θετική επίδραση στη μάρκα Opel. Η Opel ζητά από τον Friedrich Sander (1885-1938) να συνεργαστεί στο project για μία ταχεία εφαρμογή του πυραυλοκίνητου συστήματος, επειδή η εταιρία του Sander κατασκευάζει φωτοβολίδες τεχνολογίας στερεού καυσίμου.

Οι πρώτες δοκιμές στο Rüsselsheim

Η συνεργασία μεταξύ Valier, Sander και von Opel αρχίζει να αποδίδει καρπούς από τον Μάρτιο του 1928. Τα πρώτα πυραυλοκίνητα πρωτότυπα λανσάρονται στην πίστα δοκιμών της Opel στο Rüsselsheim – προφανώς κεκλεισμένων των θυρών. Στις 11 Απριλίου, το Opel RAK 1 με τον μηχανικό της Opel και οδηγό αγώνων Kurt Volkhart στο τιμόνι φτάνει τα 100 km/h μέσα σε οκτώ δευτερόλεπτα. Το όχημα, που ήδη έχει μικρά πτερύγια, βασίζεται σε ένα Opel 4/12. Κινητήρια δύναμη παρέχουν δώδεκα πύραυλοι του Sander με περίπου 40kg εκρηκτικά. Η χρηστικότητα των πυραύλων επιβεβαιώνεται. Η ομάδα συμφωνεί ότι πρέπει να διεξαχθούν δοκιμές με υψηλότερες ταχύτητες, κάτι στο οποίο συνετέλεσε η τρομερή ανταπόκριση του τύπου. Καθώς η πίστα δοκιμών του Rüsselsheim δεν είναι κατάλληλη, η ομάδα επιλέγει το Avus στο Βερολίνο με τις δύο μεγάλες ευθείες.

Φουτουριστική σχεδίαση με 24 πυραύλους

Το Opel RAK 2 είναι ειδικά σχεδιασμένο για την κατάρριψη του ρεκόρ στο Avus. Βασίζεται στο πλαίσιο ενός Opel 10/40 και αποτελεί βελτιωμένη έκδοση του RAK 1 από πολλές απόψεις. Είναι μακρύτερο με μήκος 4,88 m, η αεροδυναμική του έχει ρυθμιστεί καλύτερα, τα πλευρικά πτερύγια είναι μεγαλύτερα και έχει 24 πυραύλους στερεού καυσίμου που παράγουν ώση 6 τόνων. Από την άλλη, η διαδοχική ηλεκτρική ανάφλεξη μέσω ενός πεντάλ στην περιοχή των ποδιών διατηρήθηκε. Το φουτουριστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο των 560 kg δεν είχε ούτε κινητήρα, ούτε κιβώτιο.

Η ουτοπία γίνεται πραγματικότητα

Ο Fritz von Opel ορίζει τον εαυτό του χειριστή – και σχεδιάζει το σόου κατάρριψης του ρεκόρ στο Βερολίνο με ιδιαίτερη προσοχή τόσο από τεχνικής, όσο και από οργανωτικής απόψεως. Προσκαλούνται περίπου 3.000 άτομα μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι, διασημότητες, αθλητές και πολιτικοί. Οι προσκεκλημένοι συρρέουν στην εκδήλωση. Οι πρωταγωνίστριες Lilian Harvey και Thea von Harbou, ο σκηνοθέτης του Metropolis, Fritz Lang, οι δημοφιλείς οδηγοί αγώνων Hanni Köhler και Carl Jörns μαζί με το θρύλο του box Max Schmeling ήταν ανάμεσα στους θεατές. Πριν το ξεκίνημα, ο Καθηγητής Johann Schütte, Πρόεδρος του Scientific Society of Aviation, και ο Fritz von Opel έκαναν προφητικές ομιλίες. Στη συνέχεια, η ομάδα της Opel ετοιμάζεται. Οι μηχανικοί August Becker και Karl Treber αφαιρούν το κάλυμμα από το Opel RAK 2 και προσεκτικά το σπρώχνουν μέχρι το σημείο εκκίνησης. Μόνο τότε εγκαθίστανται οι πύραυλοι και συνδέονται στο μηχανισμό ανάφλεξης. Η αστυνομία ‘καθαρίζει’ την πίστα και ο Fritz von Opel παίρνει θέση πίσω από το μεγάλο ξύλινο τιμόνι. Ακολουθεί μια σημαδιακή χειραψία με τον Friedrich Sander. Οι ενθουσιασμένοι θεατές ξαφνικά σιωπούν. Και τότε όλα γίνονται πραγματικά γρήγορα. “Πατάω το πεντάλ της ανάφλεξης, ο πύραυλοι πίσω μου βρυχώνται και η ώση ξεκινά. Πατάω ξανά και ξανά το πεντάλ και – με τρελή αίσθηση – μία τέταρτη φορά. Στο πλάι μου όλα θολώνουν .. Η επιτάχυνση προκαλεί απίστευτη αδρεναλίνη. Σταματάω να σκέφτομαι. Λειτουργώ μόνο με το ένστικτο, με ανεξέλεγκτες δυνάμεις να λυσσάνε πίσω μου,» δήλωσε ο “Rocket Fritz” ανατρέχοντας στα παλιά.

Ο επιχειρηματίας από το Rüsselsheim ξεπερνά την πρόκληση του Nordkurve και εμποδίζει με επιτυχία την απογείωση του αυτοκινήτου – τα φτερά δεν παρέχουν αρκετή αεροδυναμική πίεση για τέτοιες ταχύτητες. Τα πάντα τελειώνουν μετά από τρία λεπτά. Το RAK 2 σταματά σιγά-σιγά, το μεγάλο σύννεφο λευκού καπνού χάνεται στο Βερολινέζικο ουρανό και τη θέση του παίρνουν εκκωφαντικές ζητωκραυγές από τους θεατές. Μία ουτοπία γίνεται πραγματικότητα που περνά στην ιστορία. Ο Von Opel αγγίζει την ταχύτητα των 238 km/h και γίνεται θρύλος στη Γερμανία μέσα σε μία νύχτα. Η Opel αναγνωρίζεται άμεσα ως δημιουργός του πιο προηγμένου και καινοτόμου αυτοκινήτου. Η εποχή των πυραύλων έχει ξεκινήσει.

Καινοτόμο πνεύμα και τεχνική ικανότητα

Παίρνοντας θάρρος από την επιτυχία τους στο Βερολίνο, ο Fritz von Opel και ο Friedrich Sander συνεχίζουν τα πειράματά τους. Στις 23 Ιουνίου, 1928, σημειώνουν νέο ρεκόρ για οχήματα σταθερής τροχιάς πετυχαίνοντας την ιστορική ταχύτητα των 256km/h με το πυραυλοκίνητο όχημα Opel RAK 3. Μετά τη διεξαγωγή δοκιμών με τη θρυλική μοτοσικλέτα Opel Motoclub, στρέφουν την προσοχή τους στην αεροπορία. Και στις 30 Σεπτεμβρίου, 1929, συνδέουν το όνομά τους με ένα ακόμα πρωτοποριακό επίτευγμα – την πρώτη δημόσια πτήση του πυραυλοκίνητου αεροσκάφους με ψηλά τοποθετημένα πτερύγια που κατασκεύασε ο Julius Hatry. Λίγο μετά από αυτό, τα πειράματα της Opel με τους πυραύλους σταμάτησαν λόγω της Μεγάλης Ύφεσης και η εταιρία επικεντρώθηκε στην εξέλιξη των οχημάτων. Ωστόσο, το καινοτόμο πνεύμα και η τεχνική ικανότητα παραμένουν βασικοί πυλώνες της Opel μέχρι σήμερα. Και η έρευνα και εξέλιξη τεχνολογιών συστημάτων κίνησης παραμένει ένας από τους σημαντικότερους στόχους της εταιρίας – ίσως τώρα περισσότερο από ποτέ.

  • Εμφανίσεις: 201

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS